Mirena. Låter som en tjejpolare

Fan, att vara tjej är ju inte så jävla roligt alla gånger. Och att ha mensvärk är nånting jag hade glömt bort hur det känns, men nu minns jag! Speciellt när någon har varit inne & härjat med min livmoder. 

"det här kan svida till lite" sa hon & kom åt nånting som kändes som en skitnerv & min första tanke i panik var "aaagaagahh, tänk om jag skiter ner mig!!!"

Nu går jag omkring med en känsloblandning av att vilja spy & måsta gå på toaletten akut. 

Men nu sitter skiten där den ska iallafall. Och förhoppningsvis får den sitta där de kommande 5 åren. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0