mitt hår, åh mitt jävla hår!!

Asså kan jag ha mer präktig hår?! Jag känner mig som Allison i Cry Baby när jag står framför spegeln & försöker sätta upp det bara så att jag slipper hantera det! Orka inte!
Jag har slutat färga håret för jag orkar fan inte hålla på! Jag borstar inte ens skiten efter att jag har tvättat det,  jag sätter bara upp det så jag slipper det. Åh, jag hatar mitt hår. Jag hatat färgen & min icke kreativa sida.

Jag vill vara en sån där människa som bara kliver upp på morgonen & har ascoolt hår med en skitsnygg färg. För sånt händer på reklamen & då måste det ju vara sant! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0