Livet - en jävla uppercut i ansiktet

Jag har kommit på att jag är en jojobantare - i huvudet. Det går inte ens att räkna ut alla gånger jag har sagt "nu får det vara bra, nu är det nyttigt som gäller"
& jag kan gå igenom perioder av inget köpt socker, mindre portioner & minimalt med kolhydrater. & jag känner mig så duktig & jag tror alltid att den här perioden ska hålla, men jag behöver resultat på en gång & får jag inte det så ledsnar jag & blir den här individen igen. Ett tag. Sen tillbaka till att granska allt jag stoppar i mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0