Djur är det renaste & vackraste som finns!

Djurräddare i all ära -jag avgudar er för det ni gör, Men jag förstår inte det här rättfärdigande av människors handlingar & den uteblivna ilskan.
"hon vill ju säkert inte bli av med hunden & det är tråkigt att vi måste ta den ifrån henne. Hon vill säker väl"

Jävla skitsnack! Människan älskade säkert sina djur till den grad att hon lät dem bo i sin egen avföring & struntade fullständigt att låta den få veterinärvård. Faktum är att kärlek var så stor att vovven inte ens kunde fortsätta leva! Han fick avlivas!! 

"men jag såg inte att den var skadad & hade ont"

FÖRHELVETE!!  Hur vore det om vi skulle skjuta dig i knäskålarna & lägga en filt över dig - då skulle jag ju inte heller se att du behövde vård!

Och straffen då! Du får 1000 kr i böter & djurförbud. Hade en människa varit offer hade sånt aldrig tolererats.

Yxa mellan ögonen förfan & låt dem blöda ihjäl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0