The consequences of too little food

Jag håller på att kaloriräkna för tillfället och enligt appen ska jag äta 1820 kalorier i typ 16 veckor för att gå ner från 69 till 62.
Igår när klockan var 17 hade jag 178 kalorier kvar att äta och jag blev smått förtvivlad. Men vi skulle ju gå på ett spinningpass vilket skulle göra så att jag kunde äta mer.
Men passet blev inställt - medans vi satt på cyklarna! Då bröt jag ihop av hunger och med tårarna rullandes ner för kinderna var det bara att gå hem.
Jag mötte mamma, som blev allt annat än glad när hon fick höra vad jag håller på med. Och att jag grät av hunger gjorde inte saken bättre. 

Det dåliga samvete högg mig i hjärnan när jag tänkte på att äta, för jag ville inte bryta kalorigränsen, så jag åt ett ägg & ville dö av skammen som följde. Hälsosamt. Hm. Nej.

Sedan citerade mamma Bruno Mars & skickade det här.



Kommentarer
Marie

Din mamma är så jäkla fin alltså <3

2015-02-03 @ 14:35:53
URL: http://allsaint.devote.se/
moa

Allvarligt talat, räknar du fortfarande? Jag vill inte att du ska höra det... jag vill att du ska må bra!

2015-02-04 @ 00:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0