Världens Bästa Mormor

Alla djur borde ha en mormor som mina grabbar. Jag vet ingen som skulle engagera sig så hjärtligt som hon gör. Hon har nog förstått att det inte blir några mänskliga barnbarn & hon har accepterat det fullt ut.
Det första hon sa när vi hade kommit hem från veterinären med Melo igår var: "åh, får jag komma förbi?"

& då hade han bara varit på en tandrensning. Men han hade ju blivit sövd och han var groggy & dregglade.
Det skar i både mitt mammahjärtat & hennes mormorhjärta när vi såg hur borta han var.

Jag älskar henne för att hon älskar grabbarna.


Kommentarer
Anonym

<3

2015-04-08 @ 22:04:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0