Rant

Vart kommer alla jävla tiggare ifrån!? Jag är så jävla trött på att se dem sitta med sina jävla muggar med småören som de skramlar med för att visa att de finns. Jag skulle ha mer respekt för dem om de gjorde nånting. Varför inte samla burkar istället för att bara sitta på arslet & förvänta dig support? Inget är gratis i världen, buddy! 
Och det är inte synd om dig för att du har 4 ungar redan & ett till på väg. Skyll dig själv förfan, för ingen har tvingat dig att skapa liv till din misär! 
Varför kom du till Sverige från första början? Du, som alla andra tar för givet att mammasverige ska öppna sina armar & skona ditt lidande. Jag vill gå fram till dem & viska "jag borde ha röstat på Sverigedemokraterna" 

Men det kan man ju inte heller säga för det är inte solidariskt av mig som människa & då är jag rasist. Även fast rasism är nånting helt ologiskt! SD har inte helt fel i det de säger, heller, men istället för att lyssna på dem, så är det lättare att vända ryggen till för att visa vårt missnöje för deras åsikter. För vi ska ju hjälpa Alla.

För i helvete!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0