Det här spårade ur till nånting helt annat än vad det var menat från början...

Musik i sig är ju nånting så vacker och häftigt och jag borde ju inte döma och ha åsikter om andras musikval, men raring, när jag hör dig loopa samma rix fm låt om och om igen och att du på riktigt uppskatta den så kan jag inte hjälpa att tycka att du är nog lite mindre utvecklad i hjärnan än vad jag hade hoppats på.
 
Jag borde ju egentligen känna medlidande för dig, för du har inte en susning om vad som är "ok" och inte.
Jag borde inte ens skriva "ok" för det ska vara upp till var och en, egentligen. Men det är så lätt att antingen höja eller sänka en människa efter vad det föredrar att fylla livet och öronen med.
 
Sen när du också på allvar lyssnar på Katie Perry så har jag inget annat val än att gå därifrån för att kunna behålla förståndet och inte gå sönder. Jag ser ner på dig, både i hemlighet och helt öppet. Jag föraktar dig under och ovanifrån. Du är ingenting alla månader om året och jag räknar dagarna tills din och min vardag inte behöver blandas mer.
Du för inte in något ljus för mig. Du är bara svart och komplicerad. Du är egoistisk och lite korkad, faktiskt, och jag kan inte förstå att du ens har människor som vill vara med dig.


Kommentarer
Mow

Gjorde inte hon den där ET låten? Den lyssnar jag gärna på, för jag såg en helt fantastisk Loki fanvid till den låten, och varje gång jag hör den så tänker jag på den. <3

Svar: Men när 9.5 låtar av 10 är rix fm influerade måste jag blunda så jag inte kräks av medelmåtta och sur-het
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-11-30 @ 18:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0