3.56 minuter av turgubbe

 
Alltså. Jag får inte nog av den här låten och jag vill dela den fullständiga lycka jag känner när jag hör den. Den är i samma klass som Sir Paul Mccartneys "New" och det bubblar i bröstet på mig och det rycker i benen.
 
Lyssna på den. Hör den. Den är total lycka och¨eufori.
Dessutom är min nya pingla så jävla snygg och jag vill bara ligga med henne.♥
 
Så otippat att jag skulle falla för ms Lennox. Men det är sant.
 
(btw, jag mailade den till Mow för den rena glädjen av det och hon skrev: "Hon ser ut som en Space-lesbian som har kommit för att ge oss regnbågar och glitter och glädje.
Och hon ser lite ut som en dragqueen, vilket säkert är en del av varför du gillar henne :p"
 
Ja, det är ju fult att ljuga så...:D Kan ju bara hålla med. ♥


Kommentarer
JörgenS

Inte alls dåligt! Annie Lennox solokarriär har ju inte varit så lysande. Hon har inte gjort nåt vettigt sen "Walking on broken glass", men detta är helt OK!

Svar: Åh Jörgen, du vet säkert en massa om henne och om Eurythmics! :D Du har en massa skivor, va?
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-11-30 @ 00:50:31
URL: http://skivguide.blogspot.se
JörgenS

En massa var väl att ta i men några har jag. Det är väl inte på 10-listan av mina absoluta favoritband från 80-talet, men en del riktigt bra har dom gjort!
Min absoluta favoritlåt är nog ändå "There must be an angel", som är stor nostalgi från min barndom och det allra första Tracks jag spelade in. :)

Svar: Jag är alldeles kär i thorn in my side. Jag har poppat den hela dagen. :D Hon är så vacker och spretig där. Men jag är ju är alldeles nybörjare i den här gruppen och henne, så jag har ju inte fattat allt...Än =)
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-12-02 @ 14:27:02
URL: http://skivguide.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0