Vårkris

Med våren kommer inte bara värmen, utan kraven också. Alla verkar bli helt galna och alla ledig tid nästan måste spenderas utomhus.
Alltså, i samhällets och lagens ögon är jag vuxen nu och jag undrar, vad gör man som vuxen utomhus hela dagarna?
Det enda man får höra från folk som jobbar inne är hur mycket de längtar tills de slutar så de kan gå ut i solen. Men snälla, kan någon förklara för mig vad ska man göra ute?
Ska jag gå på en 5 timmars promme varje gång solen och värmen tittar fram? Ska jag bara gå ut och sätta mig på en gräsplätt? Ska jag sitta på en fik? Ska jag bara gå ut och ställa mig för att det råkar vara vår? Räcker det med att jag sitter på ballen i solen?

Jag har ingen hund (än) och grabbarna är mindre än "inte sugen alls" på att gå ut. Så vad gör man ute? Vad gör DU ute?
Snälla någon, vad ska man fördriva tiden med ute? seriöst HJÄLP MIG!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0