matmissbrukarn

Alla som vet hur det ligger till vet att mat & att få äta saker är typ det sexigaste jag vet & nu går jag runt & fantiserar om att bara äta mackor en hel dag.
Rostmackor, polarkaka, hembakat & baguetter med ost, gurka, paprika & nån geggig röra.

Det låter som ljuv musik i mina öron, men jag vet ju att jag aldrig skulle tillåta mig själv att verkligen göra det. Bara att säga det högt ger mig dåligt samvete, men damn, så vackert!

Skulle jag veta att jag hade en månad kvar att leva skulle jag sluta träna på sekunden, placera arslet i soffan & bara äta, äta & äta ännu mer.


Kommentarer
Mow

Men hallå, man MÅSTE ju faktiskt få äta. Kanske inte onyttigheter (om det inte är på helgen), men mackor! Kom igen, det är ju MAT!

Svar: men en HEL dag med BARA mackor? Frukost, mellis, lunch, mellis, middag, kvällsis? Det skulle väl inte gå?
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-05-03 @ 09:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0