Som att ha en kontrollerande sambo

Äntligen fanns mitt smycke på lagret och äntligen kunde jag köpa det. Fick hem det igår och med det kom skötselråden:
 
 
* Utsätt inte smycket för sol
* Duscha eller bada inte med smycket, undvik att blöta ner det
* Förvara inte i badrum
* Sov ej med smycket
* Undvik att smycket kommer i kontakt med parfym, hårspray, alla typer av krämer och makeup
* Förvara smycket i påsen det kom i när du inte använder det (vilket blir ALLTID få, för jag kan inte ha ett liv med det här smycket)
* Använd inte smycket med andra så det skaver mot varandra
 
Wow, asså. Hade ju lika gärna kunnat spara mina hundralappar. Orka ha ett smycke som diktera ens liv.
 
 
 
(Men det är ju så tjusigt!!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0