På jobbet:

Jag känner mig aldrig så jävla fräsig som när jag har hörlurarna på och en låt som får mig att gilla livet, och vid dessa tillfällen svär jag åt genpoolen som inte gav mig en sångröst jag kan skryta med inför folk.
 
 
För det finns inget jag heller vill än att rejva loss och falla för känslan och verkligen sjunga med i låten, för med båda lurarna så tror jag ju att det låter rätt okej ändå, men tar jag av mig en och ska bara "höra" så är det ju ett jävla hån mot både Garfunkel & Simon som stämsjunger så fint att vore jag kristen skulle jag säga att änglarna hade stigit ner från himlen.
 
Men jag håller tyst och sjunger med i hjärnan istället, för ingen ska behöva vara runt mig när jag vill "sjunga"


Kommentarer
Ewa

Haha du satte fan ord på mina känslor!! Vi kanske borde gå till en fräsig sångpedagog å få nån ordning! =)

Svar: Ja, men kan vi det!! Jag skulle verkligen vilja få fason på rösten. Jag vill moppa golv och sjunga som en gud samtidigt :D
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-03-23 @ 15:42:19
URL: http://muwel.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0