This too shall pass..?

Jag är på ett konstigt humör och jag vill både grina och skrika på samma gång. Jag frågarsätter livet och min livssituation och jag vet inte vad jag vill. Jag är less och det är stilla i själen.
I normala fall ringer jag till min Moa och hon ger mig livsglädje, men det är inte ett alternativ nu och det är jag som ska ge henne livsglädje nu. ♥
 
Eller så går jag in på youtube och kollar på djur och det brukar bli lite bättre, men som jag känner nu kan jag inte se nånting som har med djur att göra, för då kommer jag att bryta ihop och sorg och hat mot människorna blandas och jag kommer inte kunna sluta tänka på alla idioter som finns därute som gör djur illa.
 
Jag gjorde Leon illa i morse. Med ord. I ren frustration sa jag elaka saker till och om honom och min handling får mig att vilja dö.
Egentligen gjorde jag mest mig själv illa, för han förstår ju inte mina ord. Men han lär ju uppfatta mitt tonfall. Min katt! Min lilla kisse! Mitt livs kärlek och orsaken till mitt djurengagemang!
Min Leon!
 
"This too shall pass?"
 
Kommer lyckan någonsin tillbaka?
 
 


Kommentarer
Ewa

Djur är fina för dom älskar så gränslöst! Och de blir inga dumma missförstånd. Men jag vet hur värdelös man själv känner sej även om man kramar dom förlåt tusen gånger efter att ha sagt elaka saker till dom. Men de går över när man ser hur mycket dom älskar en oavsett hur värdelös man än är!! KRAMAR

2014-06-07 @ 02:15:29
URL: http://muwel.bloggplatsen.se
Chloe Dancer

Åh. Raraste Ewa! Tack! <3 Jag räknar sekunder tills jag kan fölåta mig själv.

2014-06-09 @ 11:45:13
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0