äta flott i stockholm

Är nere i stockholm nu för att bli tillsammans med Pearl Jam & när vi checkade in på hotellet frågade jag frun i receptionen om det fanns nånstans att äta. "ja, det finns ett ställe på andra sidan arenan som heter Slakteriet" började hon & ren instinktivt utbrast jag "oj!"
"men det är inge långt dit" försäkrade hon. Precis som att det var avståndet jag hade åsikter om.

Det är bara det att jag har ett problem med att äta på ett ställe som heter som ett ställe där djur lider & dör. Aldrig i mitt liv att jag sätter min fot på en restaurang som heter Slakteriet.

Åh, kolla, subway!


Kommentarer
Mow

Lyssna på den här!! https://www.youtube.com/watch?v=M4acNuwyhUk

2014-06-28 @ 22:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0