att bli gammal? mer förståndig? att ta vara på?

Den sista tiden har jag märkt hur viktigt det är för mig att "samla" erfarenheter och fina händelser och bilder än det materiella jag kanske tidigare lade vikt på. Livet är inte för evigt (även om det kan kännas så) och jag känner hur jag längtar efter små äventyr att förvara i hjärnan och tänka på när det känns jobbigt. Det senaste vackra var att få träffa både Babsan och Dennis. Jag har alltid älskat pojkar som är flickor och mötet med dem betydde nog mer för mig än vad det skulle ha gjort för någon annan. Jag uppskattar det sköna livet sticker åt mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0