Snett. Snett. Snett

Jaså, du vill intala dig själv att du både är djurvän OCH uppfödare. Ha! Skulle inte tro det. För allt handlar ju om pengar för dig, ditt as! Hade du inte tjänat ett öre på det hade du ju aldrig fött upp djur. Förstår du inte hur överbedjurat det är så massvis med hundar och katter måste avlivas för ingen vill ta hand om dem? Ser du inte hur snett det är?
Och tycker du på fullaste allvar att det är okej att människor kommer till dig och köper en kattunge, medans precis i samma stund fryser en kattmamma med sina ungar ihjäl ute för att det inte finns plats för dem nånstans??!
 
Hycklare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0