Jag är med simkort!

Jag och Boo har skaffat simkort idag! Jag är beyond lyrisk! Tanken på att utöka min träning och gör nånting helt annat får mig att känna mig som när jag var liten och det var julafton imorron.
Jag har redan bokat aqua wet vest på torsdag, aqua bike den 13'e och aqua cardio och aqua styrka den 15'e.
 
Det ska bli så roligt och det här innebär ju att jag måste vänta med kossan, nu när jag precis har kommit igång vill jag inte låta en månad passera och jag inte får bada/träna alls.
 
(är du nöjd nu, Mow? :P)


Kommentarer
Mow

Ja nu är jag nöjd. :p Och vad kul att bada! :D

2014-01-04 @ 21:31:40
Marie

Sweet!
Ses den 13!!! ;D

2014-01-04 @ 23:02:14
URL: http://allsaint.devote.se
Happy

är det på simhallen i stan? Tänkte köpa ett wetwest träningskort jag med då min sjukgymnast rekommenderat det för mig men har inte kommit iväg...

Svar: Ja, i stan. Köper du ett årskort får du ju gå på all vattenträning, inte bara wet west.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-01-22 @ 00:50:54
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0