Hooked (on a feeling, my ass!) on youtube

 
Okej. Jag kan fan inte sluta lyssna på den här låten & jag ställer mig frågan varje gång jag hittar en sån här gobit; "Hur kunde jag finnas till innan den här låten??"  Som när jag hittade Slip Slidin Away, The Boxer, eller Simon & Garfunkel, överhuvudtaget. Det känns som att vara i ett främmande land och äntligen har hittat en som kan svenska. Klarhet. Öppenhet.
 
Det är den mest uppfriskande låt jag har hört på länge (sorry Paul) och videon är så len mot min kind & knäpper mig i hjärtat.
 
En otrolig låt kan få en att vilja försöka en dag till.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0