Pepp att sätta igång?

Alltså, nyblivna mamma! varför ber du ens om hjälp/råd när du uppenbarligen är så jävla negativ till att ens lyfta på arslet?
Du har varken "tid, lust, ork, vilja" att komma hemifrån, så vad gnäller du för?! 
Vad tror du att du ska få för resultat med den inställningen?! 
 
Och nej, team sportia, du kan inte bara släppa iväg en människa på egen hand, som inte vet hur man ska göra och bara säga "gör några enkla övningar hemma" 
Det funkar inte så. För hemma träning blir aldrig av. Sorry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0