Bitterfittan och vilan

Igår tog jag ett bittert & surkärring beslut. Jag skrev till kellogs & klagade över de få paket i kartongen & att jag kände mig lurad. Sedan som en extra tvist la jag till att jag aldrig mer skulle köpa gröten. (Vilket jag förmodligen ändå kommer att göra, för det var så jävla gott) Precis som att de skulle bry sig i det, lixom. Men hey! Surkärringen fick säga sitt iallafall....
 
idag (får) ska jag inte träna, utan tänkte prova på den där beryktande vilan jag har hört så mycket om. Jävla humbug! Vad ska jag göra med mig själv om jag inte får träna??
"gå på promenaaaaaaad" jublar folk.
Men kewl att gå ut i jävla halka. Kul att göra nånting ute den här jävla årstiden. Jag längtar till våren & när skiten smälter så man kan börja springa ute & gå på långa prommisar till hooden & sticksjön. 
Jag längtar efter asfalt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0