December Shame

December är väl en sån månad när man ska skämmas extra mycket & believe you me, det har jag gjort.
Träningen har blivit lidande & det är nu 3 veckor sedan jag tränade "på riktigt"
Jag väljer att kalla det "på riktigt" för 1 pass i veckan är inget jag egentligen vill räkna som nånting att hänga i julgranen *höhö*
Jag är van med mycket mer & jag vill nästan inte ens kolla i almanackan på hur december verkligen har sett ut.

Sedan att jag har varit förkyld är inget jag är stolt över. Jag är ju aldrig sjuk. Andra är det,  men inte jag. Jag känner mig dålig när jag är sjuk. Det är så svagt.

Men jag håller på fila på mina nyårslöften & där ska jag inte göra någon besviken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0