Tränade som en jävla tjej, gjorde jag!

Hade jag fått bestämma hade jag aldrig satt mig fot på gymmet idag. Jag hade legat kvar i sängen med Leon & en pizza & sett på Lee Pace -hela dagen, men verkligheten är grym & mina valmöjligheter var småa. 
 
Känslan nu så här efteråt går inte att beskriva med det svenska språket. jag är bortom stolt över mig själv att jag gjorde det, jag kom, jag tränade, jag segrade. Jag ägde PT pass 4 & jag prestera som en tjej, som en jävla tjej körde jag idag & jag är rätt bäst!
 
För någon vecka sen bröt jag ihop & grinade mitt i passet, för det var så jävla jobbigt. Idag lyfte jag som en jävla vinnare. Som en tjej helt enkelt. 
Därru. 
 
 


Kommentarer
Moa

THERE WE GO! Jag är så stolt över dig, som tränade som en KVINNA goddamn.

2014-08-17 @ 18:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0