Vardagslyxa

Jag önska att jag någon gång på en vardag kunde unna mig något onyttigt. Typ en middagspizza eller pommes från mcdonalds.
Men skulle jag någon gång göra det så skulle det dåliga samvetet komma som ett jävla brev på posten och jag skulle må så dåligt.
Jag beundrar de som man äta en pizza till middag på en tisdag eller så, utan att dö i själen av skuld.
Jag vill också! Men jag (försöker) håller stenhårt på det där med att gotta till det på helgerna.
Det blir ju lite mer speciellt då. Och hela veckan har jag nästan haft sexuella fantasier om marängsviss och jag är superstolt att jag har väntat och inte fallit.
Ikväll är det ju lördag, så kanske min fantasi blir sann (självklart kommer den bli det!!!)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Marie

Men mömma!

Använder du dig av havre eller soja? Vart kan man få tag på glassen gjord av soja???

Svar: Men så dum jag är! Tofuline ÄR ju soja! Den är ju supergod. Finns på alla affärer, typ. *hjärnsläpp*
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-04-06 @ 10:02:34
URL: http://allsaint.devote.se
Happy

Det låter som att du har en ätstörning.. Jag kan klämma i mig godis flera dagar i rad utan att må speciellt dåligt... Vet att det inte är bra men inte något jag bör ha ångest över...

2014-04-08 @ 20:40:06
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/
Chloe Dancer

Happy: haha, nån slags störning är det juh. :-P

Marie: jag mumsar mest oatly glassen. Ris glassen på ica maxi också. Fina grejjer! :-D
Vet inte vart man kan få tag på sojaglassen, faktiskt, men får du nys om det så hör av dig.

2014-04-10 @ 07:50:10
Marie

AHA, Tofuline är sojaglass! NU trillade en gigantisk pusselbit ner!
Det är den där risglassen jag har hört så mycket om och vill prova men aldrig hittar.

Har blivit så trött på oatly... den blir så "isig" snabbt :/

Men nu är det jag som dansar iväg på ica maxi och storhandlar glass!!!! :D

2014-04-11 @ 22:13:47
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0