Soldier's Girl

 
 
 
När det blir för mycket och jag tror att mentalväktarna ska komma och stuva undan mig, så brukar jag tänka på Tuomas Holopainen och filmen The Village och hur han berättade att han kunde se den 10 gånger i veckan, ofta 2-3 gånger om dagen. Då känner jag mig nästan lite lättad och inte lika "onormal"
 
(Jag är inte ensam om att driva saker till ett creepy place!)
 
Det är alltså rättfärdigat att första veckan jag såg min The Village så såg jag den 5 gånger...
Det har aldrig hänt förrut. Inte ens när Fight The Future gick upp på bio och jag såg den bara 3 gånger.
Enligt mig är Lee Pace som tjej det finaste att vila ögonen på och jag får lixom inte riktigt nog...Jag kan göra en The Village om och om igen, för jag blir aldrig nöjd.
 
 
Jag känner mig en en 14 åring som står i kön till en meet and greet med backstreet boys
 
 
 
 


Kommentarer
Mow

Hon ser så melankolisk ut!

Svar: Det är ju den sista scenen. När hon är på "förhör" Ledsen och alldeles otroligt fin.
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-04-26 @ 22:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0