Rock of ages.

 
 
 
Beatles 50 års hyllningskonsert ikväll fick mig att inse att min generation har fan inget att komma med!
Och om 50 år, när jag är gammal, vill rejva loss och visa min aktning, så kommer det inte finnas nånting som har hållit hela vägen.
 
Det är skrämmande, för allt som ens är värt att prata om fanns redan innan färg tv'ns introduktion och jag vill inte ens tänka på att jag står och sjunger loss till Takidas Curley Sue eller Icona Pop när jag är 80 år.
 
 
Jag kan inte buga mer för denna grupp! ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0