Till minne av kalv 269

Vem kan överväga att få en 269 tatuering?
 
- Människor som tror djur är värda samma moraliska hänsyn som människor.
- Människor som uppskattar att veganism handlar om moral, inte kosten.
- Människor som tror att djuren förtjänar den grundläggande rätten att inte vara människor ägodelar. (På samma sätt som bilar, väskor och skor är ägodelar)
- Människor som vägrar att upprätthålla djurens förintelsen genom att äta djur och animaliska produkter (detta inkluderar mejeriprodukter såsom smör, ost, grädde, yoghurt, mjölk, ägg och mjölkchoklad).
- Människor som vägrar att upprätthålla djurens förintelsen genom att köpa kosmetika och kläder från djur och animaliska produkter.
- Människor som vägrar att upprätthålla djurens förintelsen genom att köpa rasavlade djur.
- Människor som avstår från att använda termen ”husdjur” som benämning av ett djurföljeslagare, eftersom termen ”husdjur” aldrig skulle anses lämpligt för att beskriva en människlig följeslagare.
 

Jag behöver egentligen inte ens läsa igenom den här listan. Det är som jag själv har skrivit den.
Jag surfade runt om 269 kalven och blir bara mer och mer säker att jag ska göra den. Absolut. Finns inga tvivel. Det kommer isåfall att bli min viktigaste tatuering,
Den och den som ska göras 3 december... ♥
 


Kommentarer
Marie

Åh, ska det göras en till redan i december???
Vad blir det då månne????!?!! :D

Svar: ååhh, det kommer du nog få se... :D
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-11-27 @ 17:35:56
URL: http://allsaint.devote.se
Happy

Har du kollat upp att du får vegansk färg :) ?

2013-12-01 @ 18:21:26
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0