Min chef asså!

Scen 1.
 
Jag går in på Myrorna den 6/5 för att kolla nästa gång jag ska jobba. Jag ser att jag är uppskriven den 26/5, men den lördagen har jag bytt bort för jag ska på kosläpp.
 
Jag: Den 26'e kan jag inte jobba, jag bytte ju bort den.
Chef: Oj, just det! Jag kollar upp det här och messar dig imorron om vilka helger du ska jobba.
 
Den 7'e kommer och går.
 
Scen 2.
 
Jag messar chefen och frågar hur det ligger till. Inget svar. Det går 10 dagar och jag messar igen. Inget svar.
dag 11 (igår) får jag ett svar att jag inte behövs mer i maj.
Skönt.
 
Den 18'e (idag) får jag ett mess kl 11:20.
Chef: Vart är du, du fattas på jobbet. Är du sjuk?
Jag: Men du sa ju att jag inte behövdes mer i maj!
Chef: Förrutom idag. Idag är du uppskriven
Jag: Jaha, okej... men sedan du sa att jag inte skulle jobba mer, så har jag planerat annat idag
Chef: ok...
 

Jag gläds åt kollen kvinnan har!
Suck.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0