Tommy Lee Vs Bella Dee

Att Tommy Lee Jones vann en oscar för bästa manliga biroll i Jagad är ganska ofattbart.
 
Mannen har ett uttryck och är den mest endimensionella skådespelaren jag har sett. Han och Bella Swan är ungefär likadan. Det är nästan så att det blir olidligt ibland och man vill bara springa in i tv'n och ruska om dem, bitch slappa dem och skrika "Dina ögon är döda och du berör mig inte ett jävla dugg! Det finns känslor att spela på!!"
Den enda skillnaden på dessa två är att Tompan inte gör mig självskadebenägen som Bella. jag vill bara dra ett rakblad över armen när jag ser hennes försök, och jag begråter hennes medspelare och världen som har fallit så för hennes "charm" och what not...
 
Jag behöver ett helt nytt alfabet för att beskriva med ord min olust för henne.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0