Min tanke om det.

Kan inte folk bara sluta spela hustru misshandlade offer och lämna aset ifråga istället för att gång på gång gå tillbaka till honom och förkunna det på facebook som om det vore värsta grejjen och nyheten för ingen bryr sig mer för det är så jävla old news hur ni har det och jag orkar fan inte engegera mig mer för det är inte synd om dig för du kan lämna honom och sluta dra in alla era ungar i skiten som NI har skapat och sluta tro att vad ni har är speciellt och udda och sluta förihelvete att leta efter "den perfekta idyll drömmen" för det är bara ett koncept som vi människor har skapat för att slippa se hur fucking värdelös det mesta är mesta delen av den vakna tiden!!!!
 
OCH SLUTA KNARKA DIN MISSLYCKADE MÄNNISKA PÅ KALMARVÄGEN!!
Du är så jävla jobbig när du lever.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0