Kewl-a fun day!

Roliga dagen jag har framför mig då!
Först väcktes jag av mobilen ur en superfrän dröm. Jag var felaktigt inlåst för ett mord på ett high maximum security fängelse, men jag lyckades rymma hela tiden och gömma mig i vakternas skåp där de hade kakor och filtar. Jag var bara några steg ifrån att låsas in på psyk! Herre, lixom.
Sen har jag varken frukt eller lunch med mig, så jag kommer måsta dricka dietpulver. (och jag är alldeles för snål för att KÖPA lunch ute!!) Sen är The Mow sjuk så jag kommer inte få fika med henne.
Sen är min hals bebott av sandpapper och öken, blir så less. Sen jobbar jag idag! Åh, vill bara dö lite...
 
 
Men jag har ju min Paul Simon med mig. Och Uncle Artie! ♥


Kommentarer
the Mow

Jag är inte heller glad över att jag är sjuk, det skulle annars vara mkt trevligt att få fika med dig och prata av mig lite! Men jag halvdör när jag pratar med kunder, så jag ska nog bara hem och kurera mig lite så fort det går sen ...
Hoppas du överlever dagen!

2013-06-08 @ 11:48:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0