Framgång

Varför måste alla som har varit dvärgar i livet först bygga upp sig i muskler för att sedan tatuera in en stor tribal på överarmen?
Han är ju som en posterboy för det svunna livet. Jävla tönt!!
Din tatuering är så jävla meningslös och fantasilös och du är förmodligen så jävla vilse och identitetslös att du känner att du måste se ut som en medlem i jersey shore för att brudarna ens ska se åt ditt håll. Du är bara ett tomt hål. Ett plankt papper.
 
 
(+ att du tyckte att jag skulle fettsuga mig när jag var 14 år, din jävla mini version av en människa! Det sitter i mig än i dag och jag hatar dig för det!!) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0