Öppet brev till gatufest ledningen:

Kära as!
 
Sluta tyck så jävla synd om er själva att gatufesten gick under sommaren 2013 och inte kommer återuppstå mer. Är det så jävla konstigt eller??
Jag kan inte avgöra om ni är döva eller bara jävligt dumma. Det är väl självklart att det fattades typ 30 miljarder kronor för att det skulle ha gått runt, när det bara fanns skitmusik att lyssna på. Sen era gnidna jävlar, ska ni ha pengar för onsdagen också!
Man kanske tjänar jäääätte mycket pengar när man sitter i en ledning med bara kretin, men jag har inte råd/lust att lägga tusen spänn på att få inträde till mig egen stad, som jag förövrigt jobbar i och betalar skatt i.
 
Inte kunde man köpa käk utanför området, heller. Så jävla dåligt!
 
 
Vänliga hälsningar
Piga
 
hashtag tjakka


Kommentarer
JörgenS

Bra skrivet! Utan att skryta, men jag har också skrivit lite om Gatufesten. ;)
Man borde ha förstått redan när man såg årets fest att det skulle gå så här i år!

http://stafrin.bloggsite.se/post/362/21475

2013-07-19 @ 15:47:27
URL: http://www.retrogalaxen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0