Dumpster Diver Piig!!

Hej blügg!
 
Jag kan ju stolt meddela att jag är kriminell nu eftersom jag har genomfört min första container dykning!
 
Baguetter för nån hundra lapp fick följa med hem till frysen och min lycka gick inte att dölja, för på vägen hem gick jag och nynnade på "Go tell it on the mountain" med Simon & Garfunkel i huvudet. Det kändes som jag ville berätta för hela världen vad jag nyss hade gjort.
 
Mow fattade det helt galet fort. Jag väste bara av glädje i telefonen, men hon förstod ändå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0