Lyfta som en jävla flicka!

När jag inte är bättre än alla andra på pumpen blir jag sur. Idag blev jag sur.
 
Då 16:30 pumpen är borttagen på fredagar (!!!??) och jag måste pumpa minst 2 gånger i veckan för att upprätthålla mina muskler och styrka, tänkte jag att jag kör ett lunch pass.
11:30 för att vara exakt. Vad någon inte berättade var att kroppen fan inte är vaken för pump halv 12! Ergo så var jag tvungen att ta av på alla muskelgrupper. Jag såg små flickor lyfta mer än jag. Det gör mig upprörd och förbannad.
 
Jag stoltserar med att lyfta tyngre än de flesta killar, men idag kunde jag inte ens ha 30 kg på ben. Jag hade ynka 17 kg på frivändningar och där brukar jag kunna kötta 22 kg. Jag ville gråta när jag insåg att det fick räcka med 10 kg på biceps.
 
Det är pinsamt och jag hatar att vara svag! Jag vill vara bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0