Konsten att inte kunna göra nånting

Jag är så jävla duktig på att tro att jag kan åstadkomma något som helst under de dagarna jag är "ledig".
Mina förhoppningar var stora igår kväll (som det alltid är) innan jag gick och la mig. Jag hade lixom hela dagen planerad.
Jag bad Boo att ringa och väcka mig redan vid 9, så jag skulle få komma upp i tid och starta dagen. Sen tänkte jag att jag skulle pallra mig till gymmet och springa på bandet, sen skulle jag gå till myrorna med massa kläder jag har rensat bort, sen skulle jag hem och göra en god lunch och se på S&G.
 
Ha! Klockan är nästan halv 2 och jag har nyss lämnat sängen.
 
Vilken jävla illusion. Självbedrägeriet är på topp & nu ser jag på Ellen i myskläder.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0