Konsten att indela

Är det fel av mig att reducera alla som har rix/mix megapol som huvudstation till hjärnlösa drönare utan vare sig egen vilja eller utstrålning?
En art som drar sig fram i livet genom att vara som alla andra och som är dödligt rädd för att tycka nånting själv?
En karaktär jag inte ens skulle hitta nånting gemensamt med efter 5 bärs?
Ett släkte som tror att den första gruppen som gjorde nånting originellt var The Bloodhound gang?
En typ som tror att musiken uppstod när E- Type släppte made in sweden?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0