passa in

Jag är så jävla oförstående mot människor som bara klagar på hur ensamma de är under julen.
 
"åh, jag är så ledsen för jag har ingen att vara med"
"åh, jag är så ensam för jag har ingen att vara med"
"åh, jag är så ledsen för jag är så ensam för jag är så ledsen"
"åh, julen blev inte som jag hade trott"
"åh, jag är så ensam"
 

Föfan håll käften, människa! Jag skulle älska om jag fick vara ifred. Jag skulle uppskatta som fan att bara få vara hemma själv, äta pizza och se på Kyle XY. Men icke! Det slits i en och säger man att man inte vill komma så riktigt ser man hur livet bara rinner ut ur folket och det förståååår inte.
Istället tvingar man sig själv från ställe till ställe och hatet bara växer. Jag säger VARJE år att jag ska åka utomlands. Eller det behövs inte ens åkas utomlands. Jag skulle vara nöjd att få åka till stockholm och vara själv. Men så blir det ju förstås aldrig. 
 
Jävla.
 
 
 
 


Kommentarer
The Mow

Jag har funderat på att något år bara ta in på hotell. I stan! Och inte tala om för någon. Tänk; chilla på hotellrummet och kolla på TV, äta takeout och läsa böcker och gnaga på en chipspåse eller nått i pyjamas ...

Svar: Tuppen ja! Jag är så jävla med!
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2013-12-31 @ 13:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0