Mitt nya ink

För att jag ska få skaffa en tatuering måste jag först berätta det för Mow och sedan måste det gå ett år innan jag får göra den. (bara för att jag är alldeles för spontan när det gäller mycket) Sådana är reglerna, men i veckan kom värsta bästa idén till mig! Jag vill göra en kossa på låret! Inte hela kon, men huvudet! Med en tunga och allt. Kommer ju bli hur bra som helst. Jag berättade det för henne i onsdags och nu är det bara 360 dagar kvar tills jag får göra den. :D
 
(fast jag kanske måste fuska där, för att i januari släpper tatueringsmaskinen nya tider...)
 
 
 
 
 
Hur kan man inte älska kossor?? :D
 


Kommentarer
mow

Inget fuskande!!! Men fina gardiner, hörru...

2013-12-17 @ 23:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0