Memorylane in december

Julen närmar sig och det skulle kunna vara jätteäckligt! Men för att komma på bättre tankar lyssnar jag för fullt på min julmusik - Marilyn Manson. Och jag trivs.
Den 15 åriga flickan i mig har vaknat till liv och hon undrar vart den svarta ögonskuggan, spriten & marlboro lightsen är.
Nostalgin är i toppform och världen utanför verkar hemskt långt borta. Nu badar jag i det ljuva förgångna av hetsig ungdomsfylla, hångel och en konsert i stockholm med vänner.
 
Det var vackert förr.
 


Kommentarer
Marie

Det var ju det!
Red Knight ledde oss fel, jag sminkade dig, vi hade för höga skor för konsert, vi spillde ut pepino över alla barnens leksaker och vi pratade x-files med randoms på tunnelbanevagnen omgivna av ett rökmoln...

Och gömde nitar i underkläderna.

Det var grejer det........ <3 <3 <3

2013-12-07 @ 15:31:35
URL: http://allsaint.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0