En Reinfeltdddd värld!

Eftersom allt är Reinfelds problem, så tvingas (?) jag sluta på mitt lilla "deltids" jobb för jag har inte råd att vara kvar. Ergo jag har inte råd att jobba! Hur sjukt låter inte det?!
 
Infon slog mig i ansiktet som en släggjävel och jag ringde till pappa och bara bölade. Det är nog den enda gången jag har utbrustit (utbrast, utbrustat, utbrustigelileloo..?) "pappa" i agony när jag ringde...Jag kände mig som en övergiven 5 åring på hemköp.
 
Idag blir sista dagen och jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Jag vill sparka Rein-arn i revbenen, medans jag spottar hans mamma i ansiktet. Jävla förbannade hora!
 
Jag MÅSTE SLUUUTA ARBETA FÖR ATT DET ÄR MER LÖNSAMT FÖR MIG ATT VARA HEEEELTIDSARBETSLÖS??!?!?!!
 
vafan är det för jävla tid vi lever i?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0