Dumpstra in the night

Vi har nyss kommit hem efter lite containerdykning och jag är så jävla nöjd! Det blev inte mycket denna gång, men bara att vi har tjänat i en slant på bröd gör mig sjukt glad. GRATIS bröd. *haha*
Så jävla nice. Jag känner mig så rik, på nåt sätt...
 
Sundsvall är rätt handikappat att dumpstra i för det finns alldeles för få ställen. Men vi har våra 2 speciella platser där det ofta finns massa skatter.
Vi får helt enkelt uppskatta och leva med det dåliga utbudet. För är det gratis så är jag game!
 
 


Kommentarer
gleaner

Dumpstrar du fortfarande i Sundsvall? Skall antagligen dit nästa helg, skulle vara kul att pröva på. Så antingen om du vill gå tillsammans eller om man kan be om tips angående vilka de där två ställena är..

Svar: Jag har tagit en superpaus från dumpstringen. Men ska du ha bra ställen så ska du kika upp willys i birsta. Där var jag alltid & jag kan ju bara anta att det är lika lättillgängligt. 😊
Chloe Dancer

2017-02-04 @ 19:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0