Att vara munter

"Evig kärlek" ha! Du kan lika gärna be om att få vara evigt ung.
Finns inte en chans.

Men ändå, orden jag hör varje dag vill jag ha. Jag längtar efter att ha ett liv som finns på papper. Men allt är en illusion & det är lika bra att inse sanningen.

Det känns som de ljuger för mig. Varje dag. Och jag blundar & tror att allt är okej, men inser att jag förmodligen aldrig kommer känna som det jag hör varje dag.
Och vad är det för mening att söka efter meningen när allt blir lika meningslöst efter ett tag?

Det är bara jag som vet sanningen medan resten av världen fortsätter att leva vidare &tror att allt är bra.
Det är bara jag som vet hur uppriktigt meningslöst allt är.


Kommentarer
Mow

Men ALLT är inte meningslöst. Glass efter en långpromenad med en god vän, en vacker höstdag ... det är inte meningslöst alls. :)

Svar: Det var mycket betydelsefullt! <3
GodIsJamesMason

2012-09-24 @ 16:20:22
Marie

Uhhmm, är du och I inte ett item nå mer eller??
Eller är det något annat som felar??

Jag kan komma över, mata dig med ekologiskt godis och klappa dig på huvudet när helst du behöver. Bara s'att du vet!! :)

Svar: aaww Snurre, det var snällt <3jodå, vi är tillsammans. Men det var lite rocky road där ett tag...
GodIsJamesMason

2012-09-25 @ 14:20:02
URL: http://allsaint.devote.se/
Marie

Usch, jag tycker om när du är ledsen finaste TerriLoo!! <3

2012-09-25 @ 22:23:17
URL: http://allsaint.devote.se/
Marie

**Usch, jag tycker INTE om när du är ledsen finaste TerriLoo!! <3

Svar: Inte jag heller. Himla hjärna som är felprogramerad och stör ordningen. Men nu är den ree bootad - igen! :D
GodIsJamesMason

2012-09-25 @ 22:24:03
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0