Dressing for your age

Om jag ska vara en hora för Oprah är det alltså snart dax att börja se ut som en tant, då varje åldergrupp har en "klädstil" & en vedertagen approach.
Tydligen kan man inte vara i min ålder med svarta jeans, gröna kängor och en system of a down t-shirt. Det är inte vuxet eller lämpligt.
 
Samtidigt spyr jag lite i munnen när jag tänker på att måsta ha på sig kritstrecksrandiga byxor och laxrosa kofta.
 
Jag menar, bitch recognize! Jag är en rebell! Jag är Piga & kommer vare sig bli vuxen eller klä mig så.
 


Kommentarer
Marie

Av alla stjärnor på himlen lyser du starkast, hjärtat!

Oprah vill ju dessutom att man klär sig i sin "kroppsform".. Suck säger jag bara. Hur förlegat är inte detta synsätt?

Titta på ursnygga Abby på NCIS, tror du NÅGONSIN hon skulle klä sig i laxrosa angora-cardigans med kritstrecksrandiga byxor och mjäkiga typ loafers med spetsig tå. NJET!

Tänker följa hennes exempel tills jag dör :)

2012-10-27 @ 23:32:21
URL: http://allsaint.devote.se/
Mow, The

You go girl! Jag är heller inte förtjust i tantmodet som vi tydligen ska älska eftersom vi börjar bli till åren ... Jeans och T-shirt all the way, 'til my dying day!

2012-10-28 @ 18:18:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0