Vårat egna eon Mongo

Jag borde fan ha blivit ett mongo också! En hysterisk karaktär som gärna pratar om de mest banala saker, med en ful uppsyn. En idiot som inte klarar av de lättaste av saker - även fast han försäkrade oss att han hade städad kontor förut och att det inte skulle vara några problem.
Ett AS som tjänar 14.900:- i månaden!!!!

Vad är det för fel i världen, när en idiot med den enda arbetsuppgift är en restaurang som inte borde ta mer än 1 timme (om man nu ska ögontjäna så häxan med mörk röst inte lackar ur. Eller pall-lyftaren inte skvallrar för Nollan) tjänar så pass mycket??!

Ska det alltså krävas att man saknar några kromosomer & att man är tappad bakom en vagnjävel för att få ihop lite kosing??

Jag kan inte förakta "den" mer. Bara dens uppsyn får mig att vilja kasta stolar & skrika - skrika att han ska fan skatta sig lycklig och att han inte är välkommen.

För han lär ju inte vara medveten om att han är dum upp i huvudet. Han lider ju inte av att vara honom. Han har bara en massa pengar som han säkert inte fattar halv sju av.

Han är ett mongo & tjänar mer än vad jag gör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0