Kötta muskler!

Idag var jag tillbaka till min gamla träningsform!
Eftersom jag låg för döden för inte så längesedan, så har träningen i veckan inte varit lika givande, & jag har varit orkeslös vilket resulterar i att jag blir less, vilket resulterar att jag blir sur, vilket resulterar att jag säger att jag aldrig ska träna mer, utan bara sitta hemma och äta.

Men idag sportade jag de gamla vikterna på pumpen + att efter passet gick vi ut till gymmet & blåste av lite extra biceps.
Jag är så egenkär i mina muskler.
 
Dagens tänkvärda citat:
"Mom, do you know why they call it crazy glue?"
/ Gavin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0