Vikt-igt liv.

Jag ser måndagar som en chans att "börja på nytt". Allt man tänkt göra under veckan, men som har känts för onödigt & hattigt, kan man inleda idag.
Jag vet inte hur många söndagar jag har sagt till mig själv att; "Imorron börjar mitt nya liv. Mitt nya hälsosmmare liv" eller "imorron ska jag ändra på det och det & göra det och det bättre"

Jag tog ett ack så välbekant steg imorse när jag började föra matdagbok igen. Jag fick en lätt ångest av det vågen visade & jag blir så trött på mig själv.

Stålsätter jag mig så kan jag faktiskt. Jag behöver inte fika bara för att det står fika på bordet. Jag kan äta min banan och vara nöjd så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0