Tampere Gotharii

Jag såg ett program igår på svt24. Det handlade om finska gothare. Schitnais var det ju och de var verkligen fina, men jag förstår inte all hoopla angående det.
När de berättade hur det gick till "att bli gothare" kändes det så himla dramatiskt, det är ju bara en fin stil. Inte ett livsavgörande omvälvande val.
Det kändes som de kom ut och berättade att de hade blivit flator eller börsmäklare.

Varför inte vara låta det vara vad det är. Nåtning fint att se på och klä sig i.
Det är inte så att ni botar cancer i era cyberextensions och rosa ögonlock.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0