I turn to water

Kämpar med de sista 2 timmarna på mitt jävla jobb. Är så less på människor med fula frågor och ännu fulare attityd.
Jag kan inte fatta att jag har hållit ut så länge. Är ju verkligen ingen people person & jag blir bara mer och mer mordbenägen med varje kund.
Jag är inne på mitt 6'e år på samme ställe och bara det förtjänar en medalj, eller nånting.

Satt nere i fikarummet nyss och tryckte i mig mina helg-kolhydrater i form av pasta. Har detoxat kroppen hela veckan lång och tyckte att jag var värd lite onyttigt näringsämne.
Mitt "nya liv" fortsätter ju absolut, men jag lossar lite på tyglarna under helgen. Jag vill kunna ha lite roligt samtidigt som jag kämpar hårt.

Det är helt sjukt, men jag kommer på mig själv ibland med att nästan längta tills nästa löprunda. Har varit så duktig att jag tillochmed har sprungit på jobbet. Det finns ett jättefint spår som går genom skogen och det känns faktiskt bra. Inte alls så självmordsbenäget.

Världen är fan galen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0