Hår ambulans

När man är sjuk har man inte så mycket att göra på dagarna. Det handlar mest om att finna sig i ett ryggläge, där man växlar mellan av att vara omstoppad av täcket och att svettas sönder det.
Under de här dagarna har tv'n stått på och lets face it, daytime television suger hairy spicy meat-a-balls, och det är bara att acceptera att "frisörkuten" är så sämst att jag inte ens orkar byta kanal.

Jag finner Tabatha sjukt motbjudande och vidrig. Hon ser gammal ut och jag vill kräkas (nej, inte egentligen) på hennes attityd. Jag förstår inte hur det kan finnas pengar att få göra allt som går på tv.

Fast sheldon (till vänster :D) var jättefin som flicka! H*n till höger ser bara gräslig ut.



Kommentarer
Marie

Jääääääj Shellie :D

2012-05-30 @ 23:19:28
URL: http://allsaint.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0